پاکسازی پوست

پروتکل جدید کیت دریای سبز

از پروتکل لایه برداری سبز دریا، می توانید دستورالعمل های لایه برداری سبک، متوسط و عمیق را در رابطه با نوع لایه برداری که می خواهید به دست آورید، مشاهده کنید. با این کار، شما همچنین باید پوست مشتری خود را که شامل ضخامت پوست است، ارزیابی کنید تا بتوانید هنگام ماساژ پوست سبز دریا، قدرت توصیه شده را انجام دهید.

– پوست روی پیشانی، زیر چشم، کنار بینی، کناره‌های لب، مرکز گونه‌ها معمولاً نازک هستند، به همین دلیل است که کشیدن از این محل‌ها بسیار دردناک است. میکرونیدلینگ در این نواحی نیز در صورت عدم اجتناب به حداقل ممکن تنظیم می شود.

– مشتری از رتینول، ترتینوئین، هیدروکینون، لیزر و غیره استفاده کرده است – 

 – مراقبت های پس از آن نامناسب.

پوست در طول دوره بهبودی بیش از حد خشک می شود. مرطوب کردن، مرطوب کردن، مرطوب کردن بسیار مهم است – بارها. اگر پوست بسیار بسیار خشک شود، این تمایل وجود دارد که پوست سالم را بکشد و باعث PIH (هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب) شود.

اشتباهات رایجی که مشتریان مرتکب می شوند مرطوب کردن صبح و عصر است. 

پوست هنگام ریکاوری و التیام فوق العاده سریع رطوبت را جذب می کند زیرا به بهبودی کمک می کند. 

بهترین راه برای بررسی اینکه آیا زمان مرطوب کردن مجدد فرا رسیده است، ضربه زدن به پوست است. اگر پوست احساس می کند که دیگر مرطوب کننده ای روی آن نیست

– بیشتر اسلحه کنید. این فقط چند روز است تا پوست به طور کامل بهبود یابد. اگر مددجو نتواند به مراقبت های بعد از آن متعهد شود، و احساس کند که برای او خیلی زیاد است 

– با ارزیابی مناسب شما، متوجه خواهید شد. سپس درمان ممکن است گزینه مناسبی برای آنها نباشد.

– ماساژ برای پوست و نوع مشتری خیلی سخت بود.

ارزیابی مناسب، شما باید پوست مشتری را احساس کنید، به نوع/رنگ پوست مراجعه کنید (تن پوست تیره‌تر هیپرپیگمانتاسیون بیشتری پیدا می‌کند). – این یک دانش اساسی در مدارس زیبایی است و همیشه باید دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *